10,8 kg og 10,5 cm mindre rundt magen på 4,5 uker med “Kosthold på 1-2-3″!

 

Man kan tydelig se at mage og brystregionen her trekt seg inn

 

Som vi så foran, så er det ved mage og brystregionen det har skjedd mest. Man ser også at skulderbladet bak er mer synlig og at ansiktet er strammere.

Vekt:

  1. uke 1 - 79,8 kg
  2. uke 5 - 69,0 kg

Magemål:

  1. uke 1 – 92,5 cm
  2. uke 5 – 82,0 cm

Målet til Thomas var å få litt mindre mage, og vi gikk for å kjøre 6 uker på dietten før vi stabiliserte vekten.

Siden Thomas begynte å bli fornøyd etter 4 uker, så gikk vi for å ta en uke til, slik at vi stabiliserte etter 5 uker. Nå er det bare å fokusere mer på å bygge opp muskelmassen.

Underveis sa jeg til Thomas at han heller burde fokusere på tyngre styrketrening og droppe kondisjonstreningen frem til vi skulle stabilisere vekten. Han har trent styrketrening 4-5 dager i uken og null kondisjon, og man kan jo tydelig se at det har fungert.

Jeg kan til slutt nevne at man langt i fra trenger opp mot 5 dager i uken med styrketrening for å få resultater. Holder man seg til 2-3 dager, vil dette aller mest sannsynlig være nok for de fleste for å se lignende resultater :-)

Lyst på resultater som Thomas og er villig til å gjøre det som skal til?                                 Meld deg på Kosthold på 1-2-3 her: http://fsc.no/default.pl?showArticle=2605&pageId=177